جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

اولین نگاه اجمالی به ظاهر و بندهای اپل واچ پراید ۲۰۲۳

اولین نگاه اجمالی به ظاهر و بندهای اپل واچ پراید 2023
فهرست مطالب

اپل هر ساله تحت عنوان ماه Pride (غرور)، واچ فیس‌ها و بندهای جدیدی را برای اپل واچ خود معرفی می‌کند. در سال جاری، هنوز هیچ گزینه‌ای برای اپل واچ پراید ۲۰۲۳ رونمایی نشده است، اما در این مطلب از انارمگ ظاهر لو رفته از این محصول پرطرفدار اپل را بررسی می‌کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

اپل واچ پراید ۲۰۲۳

Aaron در توئیتر خود اعلام کرده است که Apple Watch Pride 2023 با واچ فیسی پولکی به رنگ‌های پرچم LGBTQIA+ و همچنین بندی با همین تم عرضه خواهد شد. یکی از نکات جالب توجه در این ساعت، تفاوت رنگ یکی از عقربه‌ها است که قابلیت تغییر دارد. لازم به ذکر است که این عقربه در زمان عرضه به رنگ زرد دیده می‌شود.

از صحت این اطلاعات چیزی در دست نیست، اما به دلیل این که اپل در طراحی واچ فیس ساعت خود از ایده‌های متنوعی استفاده می‌کند، می‌توان درستی این موضوع را تأیید کرد.

تمامی موارد گفته شده بر رونمایی اپل از Apple Watch Pride 2023 تأکید دارند؛ اما برای دریافت حقیقت باید منتظر بمانیم تا این محصول جدید شرکت اپل معرفی شود.

اپل واچ پراید 2023
اپل واچ پراید ۲۰۲۳

تاریخ رونمایی از Apple Watch Pride

لازم به ذکر است که ۱۷ ماه می روز برگزاری جشن مبارزه با همجنس گرا هراسی است و شرکت اپل نیز ممکن است در همین تاریخ به معرفی اپل واچ پراید ۲۰۲۳ بپردازد.

شرکت اپل به طور بسیار واضح مدافع حقوق LGBTQIA+ (افراد دارای اختلال در هویت جنسی) است و برای دفاع از حقوق این افراد، هر ساله اپل واچ پراید را با بندهای جدید و متنوع عرضه می‌کند. علاوه بر این، از سازمان‌های LGBTQIA+ حمایت مالی می‌کند تا بتوانند تغییرات مثبتی در روند کار ایجاد کنند.

برای خرید بندهای اپل واچ پراید اسپورت کنونی و یا اپل واچ پراید ۲۰۲۲ می‌توانید از طریق فروشگاه مجازی اپل و یا آمازون اقدام کنید و برای این کار از کارت‌های پرداخت مجازی بهره ببرید.

برچسب‌ها: /
به اشتراک گذاری:
Picture of مهرناز
مهرناز
مهرناز هستم و با وجود این که شغلم ارتباطی با مدرک تحصیلی من نداره، علاقمندی به نکات سئوی سایت و نویسندگی، من را به سمت این حرفه کشونده و حدود ۴ سال است که در این زمینه مشغول به کار هستم.
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *