جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

فیس تایم به اپل تی وی می‌آید؛ آپدیت tvOS 17 معرفی شد

فیس تایم به اپل تی وی می‌آید؛ آپدیت tvOS 17 معرفی شد
فهرست مطالب

شرکت اپل بالاخره پس از مدت‌ها انتظار از سیستم عامل tvOS 17 رونمایی کرد. در رویداد WWDC 2023 که در روز ۱۵ خرداد به وقت تهران برگزار شد، قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول جدید معرفی شد. برای اطلاع از تمامی جزئیات تی وی او اس ۱۷ در این مطلب از انارمگ با ما همراه باشید…

معرفی تی وی او اس ۱۷

اپل با ارتقاء ویژگی‌های این سیستم عامل به قابلیت‌های Apple TV افزوده است و با ارائه Control Center باز طراحی شده در اپل تی وی، دسترسی کاربران به همه اطلاعات موجود را در یک نگاه فراهم ساخته است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید این است که با استفاده از یک آیفون می‌توان ریموت سیری تلویزیون را مکان‌یابی کرد. بدین ترتیب کاربران خیلی سریع می‌توانند دستگاه خود را بیابند. هنوز از نحوه عملکرد Find My Remote اطلاعی در دست نیست، اما به نظر می‌رسد که از بلوتوث کنترل تی وی برای فرستادن سیگنال به آیفون استفاده می‌شود.

فیس تایم در tvOS 17

برنامه فیس تایم در تی وی او اس 17
برنامه فیس تایم در تی وی او اس ۱۷

از قابلیت‌های جدیدی که در سیستم جدید اپل تی وی تعبیه شده است، امکان استفاده از فیس تایم در آن است تا کاربران در صفحه نمایشی بزرگ‌تر قادر به دیدن دوستان و اعضای خانواده خود باشند.

لازم به ذکر است که کاربران اپل تی وی ۴K از ابتدای پاییز به Face Time جدید دسترسی خواهند داشت.

می‌توان تماس‌ها را به صورت مستقیم در اپل تی وی شروع کرد و یا این‌که بعد از شروع آن‌ها در آیفون یا آیپد، آن را به Apple TV منتقل کرد. پشتیبانی از دوربین Continuity، باعث شده است که فیس تایم در اپل تی وی بتواند یک ارتباط بی سیم با آیفون و آیپد برقرار کند.

با آپدیت tvOS 17، امکان پخش کنفرانس ویدئویی از طریق اپلیکیشن‌های مربوطه مانند Webex با استفاده از Zoom و Cisco برای کاربران فراهم خواهد بود. همچنین دولوپرها می‌توانند با استفاده از API در دوربین‌های Continuity، میکروفون و دوربین آیفون و آیپد خود را در تلویزیون‌های جدید ادغام کنند.

قابلیت Apple Music Sing

ویژگی Apple Music Sing موجود در تی و یاو اس ۱۷، شرایطی را فراهم می‌آورد که کاربران به همراه آهنگ‌های پخش شده بخوانند و با استفاده از ادغام دوربین Continuity، تصاویر خود را به صورت همزمان در تلویزیون ببینند و با اعمال فیلترهای موجود، تجربه‌ای فوق‌العاده کسب کنند.

قابلیت SharePlay

این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت همزمان از ارتباط با دوستان خود در ویدئوکال و برنامه تلویزیونی دلخواه در نمایشگر تلویزیون لذت ببرند. لازم به ذکر است که در این ویژگی از تقسیم صفحه استفاده شده است.

ویژگی‌های دیگر تی وی او اس ۱۷

tvOS 17 در رویداد اپل معرفی شد
tvOS 17 در رویداد اپل معرفی شد

اپل در آپدیت سیستم عامل تلویزیون خود، از Dolby Vision 8.1 و همچنین از VPN‌های متنوع جانبی پشتیبانی می‌کند که به دسترسی خصوصی‌تر کاربران به محتوا کمک می‌کند.

تاریخ انتشار

بنابر گزارشات، tvOS 17 از اواخر سال ۲۰۲۳ در دسترس کاربران اپل تی وی قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:
به اشتراک گذاری:
Picture of مهرناز
مهرناز
مهرناز هستم و با وجود این که شغلم ارتباطی با مدرک تحصیلی من نداره، علاقمندی به نکات سئوی سایت و نویسندگی، من را به سمت این حرفه کشونده و حدود ۴ سال است که در این زمینه مشغول به کار هستم.
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *