جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

۲ قابلیت جدید اپلیکیشن Weather در آی او اس ۱۸

2 قابلیت جدید اپلیکیشن Weather در آی او اس 18
فهرست مطالب

با انتشار عمومی iOS 18 در پاییز امسال، تغییرات زیادی را در برنامه‌های داخلی آیفون‌ها خواهیم دید. برنامه‌های سیستمی مانند Messages، Photos، Reminders، Notes، Journals و تنظیمات آیفون با تغییرات بزرگی مواجه می‌شوند، اما اپلیکیشن Weather در آی او اس ۱۸ نیز از قابلیت‌های جدیدی پشتیبانی خواهد کرد. برای آشنایی با ۲ قابلیت جدید این اپلیکیشن در آی او اس ۱۸، با انارمگ همراه باشید.

قابلیت‌های اپلیکیشن Weather در آی او اس ۱۸

امروزه از برنامه Weather در برنامه ریزی برای سفر و یا پروژه‌های کارگاهی زیاد استفاده می‌شود. به همین دلیل، ارتقای این برنامه و افزودن قابلیت‌های جدید به آن، از اهداف کمپانی اپل نیز به شمار می‌رود.

تشخیص دمای هوا در جلو و مرکز

اگر تابحال از برنامه‌های هواشناسی استفاده کرده باشید، می‌دانید که این برنامه‌ها از کاربر می‌پرسند آیا دمای واقعی را نمایش دهند و یا دمایی که احساس می‌شود؟ این یک روش معمول برای برنامه‌های شخص ثالث است.

اپلیکیشن Weather در آی او اس ۱۸، هم دمای واقعی و هم دمای احساسی‌(دما در جلو و مرکز) را به صورت هوشمندانه به کاربر ارائه می‌کند.

اکنون در برنامه هواشناسی اپل، درست در بالای صفحه نمایش و کمی پایین‌تر از جایی که دمای واقعی نشان داده می‌شود، حرارت احساسی نیز به چشم می‌خورد.

دمای واقعی هوا با فونتی بزرگ و دمای احساسی کاربر، با سایز کوچک‌تر و رنگی متفاوت نمایش داده می‌شود.

قابلیت جدید اپلیکیشن Weather در آی او اس ۱۸
قابلیت جدید اپلیکیشن Weather در آی او اس ۱۸

نکته جالب در مورد برنامه هواشناسی اپل این است که تنها زمانی دمای احساسی هوا نمایش داده می‌شود که تفاوت دمایی بین دو دمای واقعی و احساسی زیاد باشد. بدین معنی که هیچ وقت دو دمای ۷۰ درجه را کنار هم نمی‌بینید.

هدف اپل، نمایش دمای مهم به کاربران است. بدین معنی که کاربر با دیدن تفاوت دمایی بین درجه واقعی و احساسی، بیشتر به دمای نمایش داده شده جذب شود نه صفحه نمایش استاتیک دستگاه!

دمای خانه و محل کار شما

دومین قابلیت اپلیکیشن Weather در iOS 18، نمایش دمای منطقه محل کار و خانه کاربران است.

مدت‌هاست که اپل مپس در آی او اس با بخش مخاطبین یا همان Contacts یکپارچه شده تا کاربران به راحتی بتوانند به اطلاعات محل کار و خانه خود دسترسی داشته باشند و بالطبع، مسیریابی آدرس‌های پرکاربرد نیز سریع‌تر انجام شود.

اپلیکیشن Weather نیز از همان اطلاعات تماس استفاده می‌کند و موقعیت خانه و محل کار افراد را به عنوان نقاط جدید در ردیابی آب و هوایی به برنامه هواشناسی اپل اضافه می‌کند. این یک تغییر کوچک، اما بسیار پرکاربرد است.

ویژگی جدید اپلیکیشن Weather در آی او اس ۱۸

قابلیت‌های فوق برای کاربران آیپد و مک هم در دسترس است. آن‌ها برای استفاده از این ویژگی‌ها باید دستگاه‌های خود را به مک او اس سکویا و آیپد او اس ۱۸ آپدیت کنند.

خوشحال می‌شویم نظرات خود را در مورد قابلیت‌های جدید اپلیکیشن Weather در آی او اس ۱۸ با ما در میان بگذارید. برای آشنایی با هوش مصنوعی اپل در آی او اس ۱۸ کلیک کنید.

برچسب‌ها: /
به اشتراک گذاری:
Picture of مهرناز
مهرناز
مهرناز هستم و با وجود این که شغلم ارتباطی با مدرک تحصیلی من نداره، علاقمندی به نکات سئوی سایت و نویسندگی، من را به سمت این حرفه کشونده و حدود ۴ سال است که در این زمینه مشغول به کار هستم.
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *