جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

ایرپاد پرو ۲ در جریان رویداد سپتامبر اپل در کنار آیفون ۱۴ معرفی می‌شود؟

ایرپاد پرو 2 در جریان رویداد سپتامبر اپل در کنار آیفون 14 معرفی می‌شود؟
فهرست مطالب

همان‌طور که انتظار داشتیم در روز ۱۶ شهریور، اپل میزبان رویداد Far Out خواهد بود. مارک گورمن از بلومبرگ، در خبرنامه Power On اعلام کرد که اپل در رویداد Far Out ماه سپتامبر، در کنار آیفون ۱۴ از ایرپاد پرو ۲ نیز رونمایی خواهد کرد. پیش از این، در شایعات عنوان شد که نسل دوم ایرپاد پرو مابین ماه سپتامبر و نوامبر معرفی می‌شود، اما بنا بر گفته‌های مارک گورمن تنها یک روز دیگر تا معرفی این هدفون‌های جذاب فاصله داریم.

سال گذشته در شایعات پیرامون ایرپاد پرو ۲، صحبت از طراحی و حسگرهای جدید بود، اما در نهایت افشاگران و تحلیلگران به این نتیجه رسیدند که اپل این محصول را تنها با چند تغییر جزئی و با ظاهری مشابه نسل قبل معرفی خواهد کرد.

مشخصات احتمالی ایرپاد پرو ۲ اپل

برخی از منابع آگاه می‌گویند که کیس شارژ ایرپاد پرو جدید ۲۱ میلی‌متر ضخامت، ۴۶ میلی‌متر ارتفاع و ۵۴ میلی‌متر عرض خواهد داشت؛ در حالی‌ که کیس شارژ ایرپاد پرو فعلی ۴۵.۲ میلی‌متر ارتفاع و ۶۰.۶ میلی‌متر عرض دارد.

منابع معتبر تایید کردند که نسل جدید AirPods Pro (با کد نام B698) نسخه‌ی بعدی H1 (پردازنده صوتی اپل) را به همراه دارد. علاوه بر این برخی از منابع از کدک LC3 در نرم‌افزار نسخه‌ی بتای AirPods Max خبر می‌دهند که نشان می‌دهد AirPods Pro 2 اولین دستگاهی است که از استاندارد بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند.

کیس شارژ ایرپاد پرو 2
کیس شارژ ایرپاد پرو ۲

این کدک دوام و کارایی بیشتری را برای هدفون‌های بی‌سیم به ارمغان می‌آورد. بعلاوه، این استاندارد جدید با پشتیبانی از نرخ بیت بالاتر، کیفیت صدا را در تماس‌های صوتی و هنگام گوش دادن به آهنگ‌ بالاتر می‌برد. اگر چه بهره گرفتن از نسخه‌ی جدید بلوتوث و سازگاری با LC3 Codec به معنای پشتیبانی از فناوری LossLess نیست، اما بدون شک تاثیر زیادی بر افزایش کیفیت صدا دارد.

مینگ چی کو اعلام کرد که کیس شارژ AirPods Pro 2 همچنان دارای یک درگاه شارژ لایتنینگ خواهد بود و این موضوع، امید کاربران را برای تغییر پورت لایتنینگ به USB-C کاملا از میان برد. علاوه بر این، کو در ماه می گزارش داد که اپل در حال آزمایش آیفون ۱۵ با درگاه USB-C برای شارژ است. او پیش‌بینی کرد که اگر پورت آیفون به USB-C تغییر کند، حتما اپل آن را برای ایرپاد و سایر لوازم جانبی نیز به USB-C تغییر خواهد داد. در ماه ژوئن ۵۲audio پیش‌بینی کرد که با توجه به تصویر لو رفته، کیس شارژ ایرپاد پرو ۲ با پورت USB-C عرضه خواهد شد.

جمع بندی

در مورد ایرپاد پرو ۲ شایعات جدید زیادی مطرح هست که شما را به وجد می‌آورد. اگر شایعات درست باشند باید منتظر فناوری LossLess، یک فرم فاکتور جدید و سنسورهای سلامت و تناسب اندام باشیم. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های جدید ایرپاد پرو ۲ مطلب مرتبط با آن را در انارمگ بخوانید.

اگر فکر می‌کنید که به این ویژگی‌های جدید AirPods Pro 2 نیازی ندارید، حال بهترین زمان برای خرید AirPods Pro اصلی، AirPods Max و حتی شارژر ۲۰ واتی اپل است.

برچسب‌ها: /
به اشتراک گذاری:
Picture of بهاره
بهاره
بهاره هستم، عاشق سفر و ماجراجویی! از سال 98 وارد دنیای سئو و نویسندگی شدم. برای من این کار هم یه جور ماجراجوییه، چون هر روز یه چیز جدید یاد می گیرم!
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *