جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

اپل واچ سری ۱۰ با طراحی نازک‌تر و سبک‌تر معرفی شد؛ بررسی مشخصات

اپل واچ سری 10 با طراحی نازک‌تر و سبک‌تر معرفی شد
فهرست مطالب

بعد از سال‌ها، اپل سرانجام تغییرات اساسی را در ساعت هوشمند خود ایجاد کرد. اپل در رویداد روز دوشنبه از اپل واچ سری ۱۰ با اندازه بزرگ‌تر، طراحی نازک‌تر و وزنی سبک‌تر رونمایی کرد. در ادامه این مطلب از انارمگ همراه ما باشید تا شما را در جریان مشخصات این ساعت هوشمند اپل بگذاریم.

مشخصات اپل واچ سری ۱۰

مشخصات اپل واچ 10
مشخصات اپل واچ ۱۰

تقریبا ۱۰ سال طول کشید تا اپل همزمان با نگه داشتن ضریب فرم در کمترین حالت، توانست اندازه نمایشگر را افزایش دهد. طی این سال‌ها ثابت شده که فضا بزرگ‌ترین محدودیت برای فناوری اپل واچ است. بنابراین اپل صفحه نمایش Apple Watch 10 را ۳۰ درصد بزرگ‌تر کرد.

طراحی جدید اپل واچ ۱۰

در جدیدترین نسخه اپل واچ، بیشترین تغییرات از جمله نازک‌تر شدن بدنه آن به اندازه ۹.۷ میلی‌متر را شاهد هستیم. در کل، نسخه جدید اپل واچ ۱۰ درصد نازک‌تر و ۱۰ درصد سبک‌تر شده است. در طراحی جدید پشت ساعت از کویل شارژ بزرگتری استفاده شده که طبق گفته اپل، باعث افزایش سرعت شارژ ساعت می‌شود.

اپل پس از عرضه اپل واچ اولترا به این نتیجه رسید که کاربران به دنبال نمایشگرهای بزرگتری در این ساعت هوشمند هستند. روکش تیتانیومی جدید یک ویژگی جدید بر اساس تقاضا و محبوبیت آن در میان کاربران است و با استقبال زیادی نیز مواجه شده است.

صفحه نمایش OLED جدید آن در زاویه باز، تا ۴۰ درصد روشنایی بیشتری را ارائه می‌دهد و می‌تواند نمایشگر را در هر ثانیه حتی در حالت همیشه روشن آپدیت کند. ارائه ۳۰ درصد فضای بیشتر در نمایشگر، امکان نمایش یک خط متن بیشتر را فراهم می‌کند و کاربران می‌توانند راحت‌تر از قبل پیام‌ها و ایمیل‌های خود را در اپل واچ بخوانند. هنگامی که نمایشگر فعال نیست، تیک تیک عقربه دوم روی برخی از فیس‌ اپل واچ‌ها قابل مشاهده است. پوشش شیشه اونیکس نیز مقاومت بیشتری را برای این ساعت به همراه دارد.

قابلیت‌های جدید اپل واچ ۱۰

قابلیت‌های جدید اپل واچ 10
قابلیت‌های جدید اپل واچ ۱۰

اپل واچ سری ۱۰ با تکیه بر سیستم عامل واچ او اس ۱۱ به همراه چند ویژگی سلامت دیگر عرضه خواهد شد. از جمله، اپلیکیشن Vitals و قابلیت Training Load که برای اطلاع کاربر از تمرینات روزانه در نظر گرفته شده است و همچنین گزینه Activity Rings برای توقف حلقه‌های فعالیت در روزهای استراحت که مانع از اختلال در فعالیت مداوم کاربران می‌شود.

از طرف دیگر، سنسورهای هوشمند این ساعت در صورت تشخیص وقفه تنفسی در خواب، به کاربر هشدار می‌دهد.

نکته قابل توجه این است که اسپیکرها آپدیت شده‌اند و کاربران می‌توانند از این به بعد تنها با اپل واچ و بدون نیاز به ایرپاد به موسیقی و پادکست گوش دهند.

یکی دیگر از ویژگی‌های اپل واچ اولترا که به اپل واچ ۱۰ می‌آید قابلیت تشخیص عمق است که به شما نشان می‌دهد تا چه عمقی در آب پایین رفته یا شیرجه می‌زنید.

پردازنده جدید اپل واچ سری ۱۰

پردازنده S10 جدید به‌کار رفته در این ساعت ، قابلیت استفاده از ویژگی‎‌های هوشمند را برای شما فراهم می‌کند. همچنین افزایش سرعت شارژ تا ۸۰ درصد در مدت زمان ۳۰ دقیقه را ارائه داده و لقب سریع‌ترین شارژ در میان ساعت‌های هوشمند این شرکت را به خود اختصاص می‌دهد.

در حالی که اپل اینتلیجنس به اپل واچ نمی‌آید، اما شاهد ویژگی‌های بسیاری در این ساعت هستیم که مبتنی بر پردازش عصبی و یادگیری ماشینی هستند. تراشه جدید S10 باعث عملکرد بهتر این ویژگی‌ها می‌شود.

رنگ‌بندی و قیمت

قاب آلومینیومی اپل واچ ۱۰ در رنگ‌های جت بلک، رزگلد و نقره‌ای موجود است. مدل تیتانیومی که تا ۲۰ درصد سبک‌تر از نسخه استیل ضد زنگ نسل قبل است، در رنگ‌های براق طبیعی، طلایی و خاکستری سنگی قابل سفارش است.

قیمت اپل واچ سری ۱۰ از ۳۹۹ دلار شروع شده و در حال حاضر قابل سفارش است و از ۲۰ سپتامبر نیز برای خریداران ارسال خواهد شد.

به اشتراک گذاری:
Picture of بهاره
بهاره
بهاره هستم، عاشق سفر و ماجراجویی! از سال 98 وارد دنیای سئو و نویسندگی شدم. برای من این کار هم یه جور ماجراجوییه، چون هر روز یه چیز جدید یاد می گیرم!
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *