جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

توافق اپل و OpenAI برای استفاده از چت جی پی تی در آی او اس ۱۸

توافق اپل و OpenAI برای استفاده از چت جی پی تی در آی او اس ۱۸
فهرست مطالب

اگر از طرفداران اپل و چت جی پی تی هستید، این خبر از وبلاگ انارمگ، نظر شما را جلب می‌کند. توافق اپل و OpenAI برای استفاده از چت جی پی تی در آی او اس ۱۸، خبری است که تمامی کاربران محصولات اپل را به وجد می‌آورد.

گرچه مدیر هوش مصنوعی اپل یعنی جان جیاناندریا مخالف ورود چت جی پی تی به محصولات اپل است، اما گزارش‌ها حاکی از این است که اپل و OpenAI، برای استفاده از چت جی پی تی در آی او اس ۱۸ و اعلام عمومی آن در سال جاری میلادی توافق کرده‌اند.

همیشه تمرکز اپل بر روی حریم خصوصی دستگاه‌های خود بوده و هیچ نگاهی به LLMs (مدل های زبان بزرگ) مورد استفاده توسط رقبا نداشته است. اکنون اپل از گوگل و مایکروسافت می‌خواهد تا LLM های خود را به آیفون بیاورند.

جزئیات ورود چت جی پی تی در آی او اس ۱۸

بر اساس گزارشات موجود، بالاخره توافق اپل و OpenAI برای استفاده از چت جی پی تی در آی او اس ۱۸ نهایی شده است. گرچه جزئیات این توافق هنوز در دست نیست، اما ورود چت جی پی تی به سیستم عامل آی او اس و Siri، کمک بزرگی به کاربران محصولات اپلی خواهد بود.

لازم به ذکر است که توافق اپل و OpenAI هیچ مانعی برای همکاری اپل با انواع دیگر هوش مصنوعی ایجاد نمی‌کند.

کاربرد چت جی پی تی در آی او اس 18
کاربرد چت جی پی تی در آی او اس ۱۸

شایعه شده بود که اپل قصد ایجاد یک اپ استور هوش مصنوعی را دارد. بنابراین، با توافق جدید اپل و OpenAI، تنها گوشه‌ای از فضای این فروشگاه در اختیار OpenAI قرار می‌گیرد و فضای باقی‌مانده مختص کمپانی‌های دیگر هوش مصنوعی خواهد بود.

مدیر بخش هوش مصنوعی اپل یعنی John Giannandrea در سال ۲۰۲۳ در یک ایمیل اعلام کرده بود که تنها چیزی که کاربران به آن نیاز دارند، یک چت بات جدید است. با توجه به تاریخ انتشار این ایمیل و عملکرد کنونی اپل، به نظر می‌رسد که تاخیر اپل ناشی از عدم آمادگی این کمپانی برای ورود هوش مصنوعی بوده و یا این که نتوانسته هیچ ارتباطی با LLM سرور برقرار کند.

در صورت صحت این گزارش، LLM اپل جایگزین Siri نخواهد شد و چت جی پی تی برای پاسخگویی به سوالات کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در حال حاضر، اگر سوالی از سیری پرسیده شود، به کمک یک آیدی ناشناس، این سوال در گوگل سرچ می‌شود و پاسخ به کاربران ارائه می‌شود. اکنون با توافق اپل و OpenAI برای استفاده از چت جی پی تی در آی او اس ۱۸، سوالات کاربران با حفظ حریم خصوصی، به چت جی پی تی فرستاده می‌شود و پاسخ مورد تایید Siri به کاربران برگردانده می‌شود.

اعلام ورود ChatGPT به آیفون در WWDC 2024

برای اطمینان از عملکرد اپل در زمینه به‌کارگیری هوش مصنوعی در محصولات خود، باید منتظر رویداد WWDC در ۱۰ ژوئن باشیم.

همچنین، برای اطلاع از مشخصات آی او اس ۱۸ با هوش مصنوعی می‌توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید.

نظر شما در مورد توافق اپل و OpenAI برای استفاده از چت جی پی تی در آی او اس ۱۸ چیست؟ آیا با ورود ChatGPT به ای او اس ۱۸ موافق هستید و یا این که علاقه‌ای به استفاده از هوش مصنوعی در دستگاه خود ندارید؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را با ما در میان بگذارید و یا از تجربه استفاده از چت بات هوش مصنوعی در تلفن همراه خود با ما بگویید.

برچسب‌ها: /
به اشتراک گذاری:
Picture of مهرناز
مهرناز
مهرناز هستم و با وجود این که شغلم ارتباطی با مدرک تحصیلی من نداره، علاقمندی به نکات سئوی سایت و نویسندگی، من را به سمت این حرفه کشونده و حدود ۴ سال است که در این زمینه مشغول به کار هستم.
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *