جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

با برند دوبیس و ۳ مکمل مطرح آن آشنا شوید!

خرید آنلاین محصولات دوبیس
فهرست مطالب

بدنسازان ایرانی با مشکلات زیادی در بحث خرید مکمل های بدنسازی اصل رو به رو هستند، اما همه ما می دانیم که مصرف مکمل در بدنسازی و یا مسابقات پرورش اندام ضروری است. در بسیاری از باشگاه های بدنسازی مکمل هایی به نام خارجی توزیع می شود که قاچاقی و مبدا تولیدشان ناشناخته است و سلامت عده زیادی از جوانان را به خطر می اندازد. خوشبختانه با خرید برند دوبیس یکی از اولین شرکت هایی ایرانی است که اقدام به تولید و عرضه مکمل های بدنسازی اصل و با کیفیت کرده است. در ادامه به معرفی برند دوبیس و محصولات آن پرداخته ایم؛ با ما همراه باشید.

محصولات دوبیس در داروخانه آنلاین داروبوم

معرفی برند دوبیس نوتریشن

برند دوبیس نامی شناخته شده در زمینه مکمل های ورزشی حوزه پرورش اندام و بدنسازی است. شرکت صنایع غذایی ایلیا پارس در سال ۱۳۸۴ اقدام به تولید مکمل های غذایی ورزشکاران تحت نام تجاری دوبیس کرده است. این مجموعه با بکارگیری مدرن ترین دستگاه های تولید، بسته بندی و توزیع توانسته است مکمل های اختصاصی را به بازار عرضه کند.

کارخانه تولید محصولات دوبیس در زمینی به متراژ ۶٠٠٠ متر مربع در شهرک صنعتی کوثر اشتهارد واقع شده و تمامی استانداردهای تولید مواد غذایی و پروانه بهره‌برداری را از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور دارا می باشد.

محصولات دوبیس از لحاظ کیفیت قابل رقابت با محصولات خارجی بوده و از جایگاه والایی در بین مصرف کنندگان برخوردار است.

مکمل دوبیس ساخت کجاست؟

همانطور که در بالا گفتیم دوبیس یک برند کاملا ایرانی است که با بهره گیری از دانش کارشناسان داخلی و استفاده از مواد اولیه آلمانی و با کیفیت توانسته است انواع مکمل بدنسازی را تولید کرده و رضایت ورزشکاران را به خود جلب کند. در حال حاضر و با توجه به اینکه اکثر مکمل های خارجی در کشور ناموجود می‌باشد مکمل های ایرانی از قبیل دوبیس بهترین و مناسب ترین جایگزین برای مکمل های خارجی محسوب می شوند.

کیفیت محصولات دوبیس

کیفیت محصولات دوبیس هم طراز با مکمل های خارجی مطرح است. تلاش این برند همواره در جهت تولید و عرضه محصولات با کیفیت با استفاده از بهترین مواد اولیه می باشد.

چشم انداز دوبیس صادرات و ورود به بازار جهانی است که با وجود جایگاه ممتاز محصولات دوبیس در بین مربیان ورزشی در سراسر کشور دور از انتظار نمی باشد. دوبیس موفق به اخذ تمامی ایزوها و استانداردهای مطرح بین‌المللی جهت انجام امور مدیریتی و تولید گردیده است؛ ISO 9001، ISO 22000 و HACCP از این دست می باشد.

نمایندگی دوبیس

شما می توانید برای خرید مکمل های دوبیس به نمایندگی آن در بیش از ۴۰۰۰ داروخانه در سراسر کشور به ویژه داروخانه آنلاین داروبوم مراجعه کنید. برند دوبیس همواره در تلاش است با حمایت از ورزشکاران و نام آوران رشته‌های ورزشی مختلف علاوه بر تقویت مالی این ورزشکاران، کیفیت و تأثیر بالای محصولات خود را نیز به همگان اثبات نماید. از این رو دوبیس بارها اسپانسر برگزاری انواع مسابقات ورزشی شده است که این امر از جمله اهداف ارزشمندی است که به بومی سازی فعالیت‌های ورزشی در کشور عزیزمان کمک می کند.

معرفی برخی از محصولات دوبیس

برند دوبیس توانسته محصولات مختلف و متنوعی را متناسب با نیاز مصرف کنندگان تولید کند. قیمت محصولات دوبیس کاملا مقرون به صرفه و متناسب با خرید همه اقشار جامعه است. در ادامه برخی از معروف ترین و پرطرفدارترین محصولات دوبیس را معرفی می کنیم. داروخانه آنلاین داروبوم بهترین مرکز برای فروش اینترنتی محصولات دوبیس است. شما می‌توانید برای خرید مکمل دوبیس به سایت داروبوم مراجعه کنید.

گینر پروکمپلکس دوبیس

۱- گینر پروکمپلکس دوبیس

گینر دوبیس از معروف ترین و محبوب ترین محصولات شرکت دوبیس بین بدنسازان است. این گینر حاوی ۶۰ گرم پروتئین، ۸۵ گرم کربوهیدرات و ۸ گرم چربی است. با توجه به این ترکیبات این گینر برای افزایش وزن و افزایش حجم بسیار عالی است.

گینر پروکمپلکس دوبیس در سه وزن ۱ کیلویی، ۳ کیلویی و ۴.۵ کیلویی با طعم شکلات تولید و به داروخانه ها عرضه شده است.

از دیگر ویژگی های بارز این مکمل علاوه بر داشتن پروتئین و کربوهیدارت ها حاوی انواع ویتامین های سری B، ویتامین A، ویتامین C، ویتامین E و برخی از مواد معدنی شامل زینک، فسفات، مس و منیزیم است. از این رو این مکمل علاوه بر افزایش وزن و افزایش حجم عضلات برای تقویت سیستم ایمنی و سلامت جسمانی نیز مناسب است.

آمینو انرژی دوبیس

۲- پودر آمینو انرژی دوبیس

شرکت دوبیس اولین شرکتی است که پودر آمینو انرژی را با کیفیت بالا در داخل ایران تولید کرده است. آمینو انرژی در افزایش انرژی در حین تمرین و سوزاندن چربی‌ها فوق العاده تاثیر گذار است.

از دیگر ویژگی‌های پودر آمینو انرژی دوبیس می توان به تأمین انرژی بدن حین تمرینات، چربی سوزی، عضله سازی و تأخیر در احساس خستگی اشاره کرد. گلوتامین، کافئین، آرژنین، چای سبز، قهوه سبز و تائورین ترکیبات اصلی این پودر است.

آمینوانرژی دوبیس به صورت پودر و دارای طعم های مختلف بوده و در بسته بندی های ۲۷۰ گرمی عرضه می شود. نحوه مصرف پودر آمینو انرژی ترکیب با آبمیوه و سایر نوشیدنی ها و روزانه دو بار قبل و بعد از تمرینات می‌باشد.

۳- پودر اسلیم اند فیت دوبیس

پودر اسلیم فیت دوبیس یکی از بهترین مکمل های چربی سوز در بازار است. در ترکیبات این پودر انواع ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای حفظ سلامتی فرد گنجانده شده است. مهم ترین مزیت این پودر دارا بودن مقادیر زیادی فیبر است که نقش بسزایی در لاغری و سلامتی بدن ایفا می کند.

پودر اسلیم اند فیت دوبیس علاوه بر فیبر حاوی پروتئین، بیوتین، کلسیم، فسفر، مقدار ناچیزی کربوهیدرات و ال کارنیتین می باشد. ال کارنیتین نیز به چربی سوزی، افزایش متابولیسم بدن و کاهش وزن کمک زیادی می‌کند.

این پودر در بسته بندی های ۲۷۰ گرمی عرضه می شود. یک پیمانه از پودر دوبیس اسلیم اند فیت را در ۲۵۰ میلی‌لیتر نوشیدنی حل کرده و میل کنید.

نحوه خرید محصولات دوبیس از داروخانه داروبوم

این روزها بسیاری از ورزشکاران برای خرید مکمل های بدنسازی از داروخانه آنلاین استفاده می کنند. داروخانه های آنلاین بستری فراهم کرده اند تا شما بدون خروج از منزل اقلام غیردارویی مورد نیاز خود را همچون مکمل های بدنسازی و غذایی تهیه کنید.

داروخانه آنلاین داروبوم به نشانی اینترنتی darooboom.com با چندین سال سابقه فعالیت و تحت نظارت داروخانه انواع مکمل های ورزشی و غذایی را به فروش می رساند. با خرید محصولات دوبیس از جمله پودر گینر دوبیس و آمینو انرژی دوبیس از طریق داروخانه آنلاین داروبوم به‌ سرعت به اهداف ورزشی خود خواهید رسید.

ارسال تمامی محصولات دوبیس در داروبوم رایگان است. همچنین از ویژگی های بارز این داروخانه فعال بودن پرداخت در محل برای سراسر ایران است. از این رو شما با خیالی آسوده می توانید محصول دوبیس مورد نظر خود را سفارش داده و مبلغ آن را پس از دریافت سفارشتان پرداخت نمایید.

برچسب‌ها: / / / / /
به اشتراک گذاری:
Picture of نارین دورکاوان
نارین دورکاوان
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *