جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

آپدیت OLED آیپد ایر در سال ۲۰۲۶!

آپدیت OLED آیپد ایر در سال 2026!
فهرست مطالب

اگر از طرفداران آیپد ایر و آپدیت OLED در آن هستید، نیازی به انتظار طولانی مدت نیست. شایعات حاکی از این است که آپدیت OLED آیپد ایر در سال ۲۰۲۶ در دسترس قرار خواهد گرفت. این در حالی است که پیش از این سال ۲۰۲۸ به عنوان زمان ارائه این آپدیت شناخته شده بود. برای اطلاع از جزئیات این خبر، انارمگ را همراهی کنید.

همان‌طور که می‌دانیم تنها آیپد پرو از فناوری OLED بهره‌مند است و آیپد ایر و آیپد معمولی هنوز از LCD استفاده می‌کنند. پیش بینی می‌شود که آیپد ایر در صف دریافت OLED باشد و این اتفاق در سال ۲۰۲۶ به وقوع خواهد پیوست، نه در سال ۲۰۲۸!

زمان آپدیت پنل OLED در iPad Air

در روز پنج شنبه گزارش شده است که Samsung Display تولید کننده OLED برای آیپد ایر خواهد بود و این شرکت اوایل سال ۲۰۲۶ را زمان آپدیت پنل OLED در آیپد ایر معرفی کرده است.

OLED در آیپد ایر، سطوح کنتراست و تفکیک رنگ بالاتری را به این مدل پرطرفدار از آیپدها خواهد آورد.

کاربران آیپد پرو می‌دانند که این دستگاه از Tandem OLED استفاده می‌کند، بدین معنی که از دو OLED در یک پشته بهره می‌برد. گزارشات حاکی از این است که در آیپد ایر تنها از یک پنل OLED استفاده خواهد شد و این مورد به عنوان یک تفاوت بارز میان آیپد پرو و آیپد ایر شناخته می‌شود.

ورود OLED به محصولات اپل

پنل OLED در آیپد مینی و آیفون فولد
پنل OLED در آیپد مینی و آیفون فولد

پیش بینی می‌شود که پنل OLED، نه تنها در آیپد ایر بلکه در آیپدهای دیگری مانند آیپد مینی و یا حتی iPhone Fold نیز به کار گرفته شود و همین موضوع، خط تولید پنل OLED توسط شرکت سامسونگ را گسترش خواهد داد.

گزارشات فوق در مورد آپدیت OLED آیپد ایر، تماما توسط Elec ارائه شده که در زمینه زنجیره تولید تا کنون خوب عمل کرده است و می‌توانیم به آن اعتماد کنیم. برای اطلاع از تفاوت‌ها و شباهت‌های آیپد پرو M4 و آیپد ایر M2 کلیک کنید.

به اشتراک گذاری:
Picture of مهرناز
مهرناز
مهرناز هستم و با وجود این که شغلم ارتباطی با مدرک تحصیلی من نداره، علاقمندی به نکات سئوی سایت و نویسندگی، من را به سمت این حرفه کشونده و حدود ۴ سال است که در این زمینه مشغول به کار هستم.
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *