جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

آیپد مینی جدید با تراشه A17 Pro و پشتیبانی از هوش مصنوعی اپل معرفی شد!

آیپد مینی جدید با تراشه A17 Pro
فهرست مطالب

اپل امروز از آیپد مینی جدید با تراشه A17 Pro رونمایی کرد، همان تراشه‌ای که در آیفون ۱۵ پرو نیز از آن استفاده کرده بود. به این صورت iPad mini از کلیه قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این از Apple Pencil Pro نیز پشتیبانی می‌کند.

این آیپد مینی جدید با قیمت ۴۹۹ دلار و ۱۲۸ گیگابایت رم عرضه خواهد شد که فضای ذخیره‌سازی آن دو برابر نسل قبلی و با همان قیمت است. این محصول از هم اکنون قابل سفارش بوده و از هفته آینده یعنی ۲۳ اکتبر توزیع خواهد شد.

تراشه A17 Pro در آیپد مینی
تراشه A17 Pro در آیپد مینی

تراشه A17 Pro در iPad mini

پردازنده این آیپد تا ۳۰ درصد و پردازنده گرافیکی آن نیز تا ۲۵ درصد از تراشه A15 Bionic موجود در iPad mini قبلی سریع‌تر عمل می‌کند. تراشه A17 Pro سرعت USB-C را به اندازه ۱۰ گیگابیت بر ثانیه USB-C 3 افزایش می‌دهد. برای اولین‌بار آیپد مینی از Wi-Fi 6E برای اتصال بی‌سیم سریع‌تر در خانه پشتیبانی می‌کند.

طراحی آیپد مینی جدید

از نظر طراحی نیز iPad mini جدید همانند نسخه قبلی است با این تفاوت که برخی رنگ‌های جدید مانند آبی و بنفش را نیز شامل می‌شود.

یکی از تغییرات جدید در طراحی iPad mini، ناحیه شارژ مغناطیسی در کنار تبلت است که برای پشتیبانی از اپل پنسل پرو طراحی شده است. به این صورت iPad mini می‌تواند اپل پنسل پرو را به‌صورت بی‌سیم جفت و شارژ کند.

پشتیبانی از اپل پنسل پرو در آیپد مینی جدید
پشتیبانی از اپل پنسل پرو در آیپد مینی جدید

iPad mini با آی او اس ۱۸ و بدون قابلیت‌های اپل اینتلیجنس عرضه می‌شود. اولین ویژگی‌های هوش اپل مانند ابزار نوشتن و حالت فوکوس کاهش وقفه، به‌عنوان بخشی از iOS 18.1 در دسترس خواهند بود که انتظار می‌رود تا پایان ماه اکتبر برای عموم عرضه شوند. برای آشنایی با پیش نیازهای دریافت قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل کلیک کنید.

آیپد مینی جدید هم اکنون به فروش می‌رسد و در پیکربندی‌های WiFi و سلولار به ترتیب از ۴۹۹ دلار و ۶۴۹ دلار با رم ۱۲۸ گیگابایتی شروع می‌شود. امکان ارتقا iPad mini تا ۵۱۲ گیگابایت رم وجود دارد.

به اشتراک گذاری:
Picture of بهاره
بهاره
بهاره هستم، عاشق سفر و ماجراجویی! از سال 98 وارد دنیای سئو و نویسندگی شدم. برای من این کار هم یه جور ماجراجوییه، چون هر روز یه چیز جدید یاد می گیرم!
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *