جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

آیفون ایر یا آیفون اسلیم؛ کدام یک عنوان نازک‌ترین آیفون را به خود اختصاص می‌دهد؟

آیفون ایر یا آیفون اسلیم؛ کدام یک عنوان نازک‌ترین آیفون را به خود اختصاص می‌دهد؟
فهرست مطالب

به تازگی شایعاتی پیرامون مدل جدیدی از آیفون ۱۷ منتشر شده است که طراحی جدید و بدنه‌ای باریک‌تر دارد. اولین شایعات در مورد این آیفون باریک‌تر، حاکی از آن بود که این نسخه جزء مدل‌های رده بالای آیفون قرار دارد و قیمتی بالاتر از آیفون پرو مکس خواهد داشت. علاوه بر این، مارک گورمن از بلونبرگ اعلام کرده است که این آیفون باریک بیشتر شبیه آیفون ایر خواهد بود. اگر شما هم کنجکاو هستید که در مورد آیفون اسلیم جدید بیشتر بدانید، در ادامه این مطلب از انارمگ همراه ما باشید.

شایعات در مورد آیفون اسلیم جدید اپل

راس یانگ، تحلیلگر DSCC یکی از اولین کسانی بود که گزارش داد اپل قصد دارد آیفون پلاس میان رده را با یک مدل جدید جایگزین کند که به‌جای ۶.۷ اینچ فعلی، نمایشگری ۶.۵ اینچی دارد. خبرهای بعدی نشان می‌داد که اپل در حال کار روی یک iPhone Slim با طراحی کاملا جدید است.

برخی از خبرها نشان می‌داد که این آیفون جدید به طور قابل توجهی نازک‌تر بوده و قیمتی بالاتر از آیفون پرو مکس دارد، از طرفی نمایشگر آن به بزرگی آیفون پرو مکس نخواهد بود. تحلیل‌گر محصولات اپل، مینگ چی کو نیز اعلام کرد که آیفون اسلیم به جای دو یا سه لنز، تنها یک دوربین عقب ۴۸ مگا پیکسلی دارد.

در حالی‌که فروش یک دستگاه گران‌تر با سخت‌افزار ضعیف‌تر توسط اپل تعجب‌آور نیست(زیرا دقیقا مک بوک ۱۲ اینچی همین بود)، جای تعجب دارد که چرا باید این استراتژی را برای آیفون تکرار کند؟

آیفون ایر؛ بهترین عنوان

آیفون ایر منطقی‌ترین گزینه به نظر می‌رسد
آیفون ایر منطقی‌ترین گزینه به نظر می‌رسد

در نهایت، مارک گورمن در روز یکشنبه اعلام کرد که آن‌چه از آیفون اسلیم باید انتظار داشته باشید، مدلی میان آیفون ۱۷ و آیفون ۱۷ پرو است.

ایده این است که یک نسخه Air از آیفون ایجاد کنیم، چیزی که میان آیفون ۱۷ و آیفون ۱۷ پرو قرار می‌گیرد. این را می‌توان با مک بوک ایر اصلی ده سال پیش مقایسه کرد که نسخه‌ای میان مدل مک بوک فعلی و مک بوک ایر بود.

احتمالا اپل این آیفون را به این شکل معرفی کند: “اگر چیزی جذاب‌تر از یک آیفون مدل استاندارد می‌خواهید، اما در مقابل به عملکرد، اندازه صفحه نمایش و یا دوربین یک مدل حرفه‌ای نیاز ندارید، می‌توانید مدلی را خریداری کنید که در عین داشتن این مشخصات، بسیار جالب‌تر از یک آیفون معمولی به نظر برسد.”

این توصیف بسیار منطقی به نظر می‌رسد، همان‌طور که توسط گورمن اشاره شد، اپل از زمان عرضه آیفون ۱۲ تا کنون در تلاش بوده تا یک نسخه متوسط از آیفون را داشته باشد. با این‌حال، نسخه‌های مینی آیفون برای اپل یک شکست بوده و نسخه‌های پلاس نیز به خوبی کار نمی‌کنند. به هر حال قیمت یک آیفون ۱۵ پلاس، فقط ۱۰۰ دلار از آیفون ۱۵ پرو کمتر است، در عین حالی‌که فاقد صفحه نمایش پیشرفته‌تر و آخرین تراشه است.

حالا با آیفون ایر که طراحی جذاب‌تری نسبت به مدل معمولی دارد، اپل می‌تواند افراد بیشتری را متقاعد کند تا هزینه بالاتری برای یک مدل غیر حرفه‌ای، اماکاربردی بپردازند؛ بخصوص اگر مدل‌های پرو در آینده گران‌تر شوند.

آیفون ایر محصولی نازک، اما کاربردی
آیفون ایر محصولی نازک، اما کاربردی

خط تولید جدید آیفون

به گفته گورمن، اپل می‌خواهد قدرت یک مدل حرفه‌ای را در این طراحی کوچک‌تر اعمال کند. گرچه ممکن است در نسخه اول شاهد این اتفاق نباشیم، اما وجود شباهت‌های بیشتر با مدل پرو، قطعا آیفون ایر را جذاب‌تر می‌کند. درست مانند آیپد ایر که از بسیاری جهات شبیه آیپد پرو است.

بنابراین خط تولید آیفون به این صورت خواهد بود:

آیفون ۱۷: مدل پایه با طراحی معمولی

آیفون ۱۷ ایر: با نمایشگری بزرگ‌تر و طراحی جدید و جذاب‌تر

آیفون ۱۷ پرو و پرو مکس: سخت‌افزار بهتر و طراحی قوی‌تر

اسم باریک‌ترین آیفون چیست؟

به نظر می‌رسد که آیفون ایر گزینه منطقی‌تری نسبت به آیفون پلاس فعلی یا حتی یک آیفون اسلیم اولترا پرو باشد. با این حال، باید منتظر خبرهای بعدی و اعلامیه‌های رسمی توسط اپل باشیم. نظر شما در مورد نازک‌ترین آیفون اپل چیست؟ آیا نام آیفون اسلیم گزینه بهتری است یا آیفون ایر؟ نظر شما در مورد این ایده اپل چیست؟ ایده‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

به اشتراک گذاری:
Picture of بهاره
بهاره
بهاره هستم، عاشق سفر و ماجراجویی! از سال 98 وارد دنیای سئو و نویسندگی شدم. برای من این کار هم یه جور ماجراجوییه، چون هر روز یه چیز جدید یاد می گیرم!
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *