جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

محصولاتی که در رویداد گلوتایم اپل معرفی نشدند!

محصولاتی که در رویداد گلوتایم اپل معرفی نشدند!
فهرست مطالب

در رویداد گلوتایم اپل، محصولاتی مانند آیفون ۱۶ و اپل واچ سری ۱۰ معرفی شدند. در این مطلب از انارمگ، با برخی از مهم‌ترین محصولاتی که تا قبل از این شایعه شده بود که در رویداد مذکور معرفی می‌شوند ولی اپل آن‌ها را معرفی نکرد، آشنا خواهید شد.

محصولاتی که اپل معرفی نکرد

در زیر نام و مشخصات ۶ محصول اصلی در کنار برخی از محصولات فرعی که می‌توانست در رویداد گلوتایم اپل معرفی شوند را می‌خوانید.

ایرپاد پرو ۳

در رویداد گلوتایم اپل با دو مدل ایرپاد ۴ آشنا شدیم که جایگزین ایرپاد ۲ و ایرپاد ۳ خواهد بود، اما اپل از ایرپاد پرو ۳ که یکی از انتظارات کاربران بود، رونمایی نکرد.

لازم به ذکر است که اپل در سال ۲۰۲۲ ایرپاد پرو نسل دوم را معرفی کرد و در سال ۲۰۲۳، یک کیس شارژ USB-C جدید برای آن در نظر گرفت. امسال در رویداد گلوتایم اپل، هیچ اثری از ایرپاد پرو ۳ نبود و به نظر می‌رسد سال بعد این محصول با ارتقاهای مهمی مانند سنسور سلامت داخلی عرضه شود.

نمایی از ایرپاد پرو ۲
نمایی از ایرپاد پرو ۲

اپل واچ اولترا ۳

در رویداد روز دوشنبه با اپل واچ سری ۱۰ آشنا شدیم که با طراحی جدید و باریک‌تر از اپل واچ سری قبل، به عنوان نسخه جدید اپل واچ معرفی شد. در این میان اثری از معرفی اپل واچ اولترا ۳ نبود و به جای آن، اپل از یک نسخه رنگ مشکی از اپل واچ اولترا ۲ رونمایی کرد که بسیار زیبا و جذاب بود.

علاوه بر این، یک نسخه Hermès از اپل واچ اولترای ۲ در رویداد گلوتایم اپل معرفی شد و در حال حاضر در دسترس کاربران قرار دارد.

Apple Watch Ultra 2 با رنگ مشکی تیتانیوم
Apple Watch Ultra 2 با رنگ مشکی تیتانیوم

اپل واچ جدید SE

تا قبل از رویداد ۹ سپتامبر، شایعات بیانگر این بودند که اپل در حال کار روی یک اپل واچ از جنس پلاستیک است که برای کودکان طراحی و تولید خواهد شد. این اپل واچ به نام اپل واچ SE شناخته می‌شد که در رویداد گذشته نه تنها معرفی نشد، بلکه هیچ نامی از آن نیز برده نشد.

اپل واچ SE مناسب برای کودکان
اپل واچ SE مناسب برای کودکان

آیفون SE 4

اپل در تلاش است که نسل جدید آیفون SE را طراحی و تولید کند. نسخه کنونی آیفون SE که در سال ۲۰۲۲ معرفی شده بود، بسیار شبیه به آیفون ۸ است. این آیفون‌ (آیفون SE 3) دارای یک دکمه Home و صفحه نمایش LCD به ابعاد ۴.۷ اینچ است.

پیش بینی شده است که آیفون SE جدید شباهت زیادی به آیفون ۱۴ داشته باشد. بدین معنی که به جای تاچ آیدی، از فیس آیدی برخوردار است و نمایشگر آن نیز OLED حاوی یک ناچ در بالا خواهد بود. با تولد چت جی پی تی و خرید اکانت چت جی پی تی توسط کاربران سراسر جهان، هوش مصنوعی و استفاده از آن در دنیای امروزه گسترش یافت. همین امر کمپانی‌ها را مجاب کرده است تا محصولات خود را سازگار با آن طراحی و تولید کنند. اپل نیز با برخورداری از هوش مصنوعی انحصاری خود یعنی اپل اینتلیجنس، قصد دارد اپل واچ SE را برای برخورداری از ویژگی‌های آن، به تراشه A18 مجهز کند.

.

عدم معرفی آیفون SE 4 در رویداد گلوتایم اپل
عدم معرفی آیفون SE 4 در رویداد گلوتایم اپل

آیپد مینی ۷

گزارشات حاکی از این است که آیپد مینی ۶ در فروشگاه‌های جهان رو به اتمام است و باید منتظر آیپد مینی ۷ باشیم. بلومبرگ پیش بینی می‌کند که در ماه اکتبر باید منتظر ورود این مینی آیپد به بازار باشیم.

iPad mini 7
iPad mini 7

مک جدید با تراشه M4

مدت‌هاست که اپل در حال کار روی مک با تراشه M4 است، اما در رویداد روز دوشنبه نامی از این محصول برده نشد. به نظر می‌رسد که در ماه اکتبر می‌توانیم رونمایی از مک بوک پرو، مک مینی و آی مک حاوی تراشه M4 کمپانی اپل را شاهد باشیم.

مک با تراشه M4
مک با تراشه M4

محصولات دیگری که اپل معرفی نکرد

علاوه بر موارد فوق که کاربران مدت‌هاست منتظر رونمایی آن‌ها هستند، محصولات دیگری مانند اپل ویژن پرو ارزان‌تر و هوم پاد نیز در رویداد گلوتایم اپل معرفی نشدند. برای اطلاع از مشخصات آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس کلیک کنید.

به اشتراک گذاری:
Picture of مهرناز
مهرناز
مهرناز هستم و با وجود این که شغلم ارتباطی با مدرک تحصیلی من نداره، علاقمندی به نکات سئوی سایت و نویسندگی، من را به سمت این حرفه کشونده و حدود ۴ سال است که در این زمینه مشغول به کار هستم.
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *