جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

مقایسه عمر باتری اپل واچ سری ۱۰ با اپل واچ اولترا ۲

مقایسه عمر باتری اپل واچ سری 10 با اپل واچ اولترا 2
فهرست مطالب

همان‌طور که می‌دانید اپل در رویداد GlowTime خود که در روز دوشنبه برگزار شد، در کنار آیفون ۱۶ از اپل واچ سری ۱۰ نیز به همراه تغییرات چشمگیر آن رونمایی کرد. در مقابل، تنها یک روکش مشکی ساتن جدید را برای اپل واچ اولترا ۲ ارائه داد و خبری از اولترا ۳ نبود. یکی از تفاوت‌های عمده و مهم این دو ساعت پرچمدار، عمر باتری آن‌هاست. در ادامه این مطلب از انارمگ به مقایسه عمر باتری اپل واچ سری ۱۰ با اپل واچ اولترا ۲ می‌پردازیم.

مقایسه عمر باتری اپل واچ سری ۱۰ با اپل واچ اولترا ۲

تا پیش از این، صفحه نمایش بزرگ اپل واچ اولترا ۲، بزرگ‌ترین برتری آن نسبت به سایر مدل‌های اپل واچ بود. اما حالا که Apple Watch 10 با نمایشگری بزرگتر عرضه شده است، عمر باتری اپل واچ اولترا ۲ بزرگ‌ترین نقطه قوت آن برای کسانی است که به عملکرد بی‌وقفه و قابل اعتماد نیاز دارند. در زیر به طور مختصر، به مقایسه عمر باتری اپل واچ‌ها می‌پردازیم:

عمر باتری اپل واچ سری 10
عمر باتری اپل واچ سری ۱۰

Apple Watch 10 علی رغم بدنه نازک‌تر، وزن سبک‌تر و صفحه نمایش بزرگ‌تر، با همان عمر باتری “تمام روز” مدل‌های قبلی ارائه می‌شود. به این معنی که عمر باتری اپل واچ ۱۰ برای استفاده معمولی تا ۱۸ ساعت و در حالت کم مصرف تا ۳۶ ساعت دوام دارد. نکته قابل توجه این است که باتری سری ۱۰ در زمان ۳۰ دقیقه از ۰ تا ۸۰ درصد شارژ می‌شود.

عمر باتری اپل واچ اولترا 2
عمر باتری اپل واچ اولترا ۲

در مقابل، Apple Watch Ultra 2 همچنان در صدر بالاترین عمر باتری ساعت‌ها باقی می‌ماند. تخمین‌های اپل که اکثر افراد اعتقاد دارند کمی محافظه کارانه است، برای استفاده معمولی تا ۳۶ ساعت و در حالت کم مصرف تا ۷۲ ساعت دوام باتری را ارائه می‌کند. تنها نکته برتری باتری اپل واچ ۱۰ نسبت به اپل واچ اولترا ۲، قابلیت شارژ سریع آن است. سریع‌ترین مدت زمان شارژ از ۰ تا ۸۰ درصد باتری اپل واچ اولترا ۲ یک ساعت است، اما این نکته با توجه به بزرگتر بودن اندازه باتری آن قابل درک است.

برای شناخت بهتر جزئیات اپل واچ ۱۰ کلیک کنید.

مقایسه عمر باتری اپل واچ ها

خرید اپل واچ سری ۱۰ با قابلیت‌های منحصر به‌فردی مانند نمایشگر بزرگ‌تر، طراحی نازک‌تر، تراشه S10، ویژگی تشخیص وقفه در خواب و یک مدل با بدنه تیتانیومی، قطعا برای خریداران وسوسه انگیز خواهد بود. از طرف دیگر، قابلیت تشخیص آپنه خواب و یک ظاهر جدید به اپل واچ اولترا ۲ می‌آیند. هر چقدر که این روکش مشکی ساتن جالب باشد، باز هم در رقابت با اپل واچ ۱۰ کم می‌آورد. با وجود این، عمر باتری اپل واچ اولترا ۲ در مقابل عمر باتری اپل واچ سری ۱۰ هنوز یک قابلیت بدون رقیب برای آن به حساب می‎‌آید. اگر عمر طولانی باتری برای شما اهمیت بیشتری دارد و توان پرداخت هزینه بیشتر را دارید، اپل واچ اولترا ۲ گزینه مناسب برای شماست.

به اشتراک گذاری:
Picture of بهاره
بهاره
بهاره هستم، عاشق سفر و ماجراجویی! از سال 98 وارد دنیای سئو و نویسندگی شدم. برای من این کار هم یه جور ماجراجوییه، چون هر روز یه چیز جدید یاد می گیرم!
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *