جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

اپل واچ اولترا به عنوان بهترین ساعت اپل، رونمایی شد

اپل واچ اولترا به عنوان بهترین ساعت اپل، رونمایی شد
فهرست مطالب

اگر برای خرید بهترین اپل واچ تاکنون صبر کرده‌اید، الان وقت خرید است. اپل واچ اولترا ۲ به عنوان بهترین ساعت هوشمند اپل شناخته شده که گرچه طراحی آن با نسل قبل تفاوت چندانی نداشته، اما از عملکردی فوق‌العاده برخوردار است. در این مطلب از انارمگ به ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌پردازیم.

اپل واچ اولترا ۲ جایگزین اپل واچ اولترا ۱ می‌شود که در سال گذشته معرفی شد.

تراشه

ویژگی‌های اپل واچ اولترا 2
ویژگی‌های اپل واچ اولترا ۲

چیپست به کار رفته در اپل واچ اولترا ۲، همان S9 است که در اپل واچ سری ۹ نیز به کار رفته و ویژگی‌های مهمی در اختیار کاربران می‌گذارد. به طور مثال، Double Tap که کنترل عملکرد اپل واچ را بدون لمس صفحه نمایش فراهم می‌کند. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تا تنها با ضربه زدن دو انگشت اشاره و شست خود بر روی هم، به تماس‌ها پاسخ دهد و دیگر فعالیت‌هایی مانند پخش موسیقی و … را کنترل کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های تراشه مذکور به همراه تراشه U2 این است که مکان دستگاه‌های دیگر در نزدیکی ساعت را به راحتی و به سرعت نشان می‌دهد. همچنین با نزدیک شدن به هوم پاد، امکان پخش محتوا و کنترل آن را در اختیار کاربر می‌گذارد.

یکی از برنامه‌هایی که از این ویژگی بسیار بهره می‌برد، Find My است.

متریال

اپل ادعا می‌کند که متریال به کار رفته در اپل واچ اولترا از ۹۵ درصد تیتانیوم بازیافتی است که در سازگاری با محیط زیست، حرف اول را تا به این لحظه می‌زند.

باتری

اپل واچ اولترا ۲ در حالت عادی تا ۳۶ ساعت و در حالت Low Power Mode تا ۷۲ ساعت دوام باتری دارد و این به معنی ارتقای بزرگی در باتری اپل واچ اولترا ۱ که حداکثر ۶۰ ساعت بود، به شمار می‌رود.

روشنایی

صفحه نمایش اپل واچ اولترا نسل دوم بزرگ‌ترین نمایشگر ساعت هوشمند تاکنون است و روشنایی آن به حدی زیاد است که از آن می‌توان به جای چراغ قوه استفاده کرد.

روشنایی تا ۳۰۰۰ نیت در روز به کاربران کمک می‌کند که هر محتوایی را در ساعت بتوانند تماشا کنند.

قیمت و تاریخ عرضه

قیمت این ساعت هوشمند، ۷۹۹ دلار برآورد شده است که در ۲۲ سپتامبر در تمام دنیا عرضه می‌شود.

برچسب‌ها: /
به اشتراک گذاری:
Picture of مهرناز
مهرناز
مهرناز هستم و با وجود این که شغلم ارتباطی با مدرک تحصیلی من نداره، علاقمندی به نکات سئوی سایت و نویسندگی، من را به سمت این حرفه کشونده و حدود ۴ سال است که در این زمینه مشغول به کار هستم.
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *