جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

در آپدیت جدید نتفلیکس برای آیفون رابط کاربری جدیدی عرضه خواهد شد

در آپدیت جدید نتفلیکس برای آیفون رابط کاربری جدیدی عرضه خواهد شد
فهرست مطالب

اخیراً نتفلیکس یک بروزرسانی برای برنامه iOS خود منتشر کرده است که در آن شاهد رابط کاربری جدیدی برای کاربران نسخه آیفون پلتفرم نتفلیکس هستیم. رابط کاربری آپدیت جدید نتفلیکس برای آیفون انیمیشن‌های جدید و روان‌تری دارد.

آپدیت جدید نتفلیکس برای آیفون

آپدیت جدید نتفلیکس برای آیفون
آپدیت جدید نتفلیکس برای آیفون

در بروزرسانی جدید وقتی برنامه Netflix را در آیفون باز می‌کنید، برگه بزرگی را مشاهده می‌کنید که یک فیلم یا سریال را در این پلتفرم تبلیغ می‌کند. این برگه با استفاده از شتاب سنج آیفون در حین حرکت گوشی، حرکت می‌کند. کاربران آیفون قبلا این حالت را در لاک اسکرین آیفون تجربه کرده‌اند.

علاوه بر این قابلیت‌های جدیدی مانند فیلتر کردن محتوا بر اساس دسته‌بندی، جابه‌جایی بین نمایه‌ها، استفاده ‌از نوار جستجو حین مرور یا تماشای یک قسمت از برنامه، در این بروزرسانی ارائه می‌شود.

وقتی روی یک فیلم یا محتوا ضربه می‌زنید کاور تبلیغاتی آن بزرگ می‌شود تا به راحتی همه جزئیات آن را ببینید. طراحی تب Coming Soon تغییر کرده و در حال حاضر What’s New نام دارد. به این صورت که پیشنهاداتی را نیز متناسب با سلیقه کاربر نمایش می‌دهد.

به گفته Janum Trivedi طراح سابق رابط کاربری نتفلیکس، طراحی این رابط کاربری جدید از سال ۲۰۲۲ آغاز شد. وی خاطر نشان کرد:

طراحی بروزرسانی جدید را انجام دادم تا رابط کاربری نتفلیکس روان‌تر، لذت بخش‌تر و صیقلی‌تر شود. امروز این پروژه به اتمام رسید. بهتر است که خودتان آن را امتحان کنید.

تغییرات آخرین بروزرسانی نتفلیکس

تغییرات آخرین بروزرسانی نتفلیکس برای iOS
تغییرات آخرین بروزرسانی نتفلیکس برای iOS
  • قالب بندی جدید بیلبورد در حالی که گوشی خود را حرکت می‌دهید با یک جلوه نوری ظریف حرکت می‌کند.
  • والپیپرهای زیبا که در لحظه ظاهر می‌شوند.
  • جابه‌جایی بین برگه‌ها که کاملا تعاملی و با وقفه انجام می‌شوند.
  • انیمیشن‌های جدید هنگام راه‌اندازی، پروفایل، حالت لمسی و موارد دیگر.

این کارمند سابق اعلام کرده که نتفلیکس علاقه خاصی به نسخه اپل تی وی خود دارد و به نظر می‌رسد که نتفلیکس در آینده یک رابط کاربری جدید برای نسخه tvOS طراحی کند.

نتفلیکس در بیانیه‌ای اعلام کرده است که:

ما به تازگی برنامه Netflix iOS را با جلوه‌های بهبود یافته، رابط کاربری تعاملی‌تر و طراحی حرکتی آپدیت کرده‌ایم. آخرین آپدیت جدید نتفلیکس برای آیفون شامل ویژگی‌هایی مانند سبک جدید نمایش تبلیغات محتوا، پس‌زمینه موضوعی نمایش‌ها و فیلم‌های مورد علاقه، انیمیشن‌های جدید در پروفایل و موارد دیگر می‌باشد.

طرح مبتنی بر تبلیغات نتفلیکس در Apple TV هنوز کار نمی‌کند

نتفلیکس در اپل تی وی
نتفلیکس در اپل تی وی

نتفلیکس سال گذشته طرح جدید مبتنی بر تبلیغات را برای جذب مخاطبان بیشتر معرفی کرد. هزینه اشتراک این طرح کمی ارزان‌تر از سایر پلن‌ها است. با این حال این شرکت بعدا اعلام کرد که این طرح برای کاربران اپل تی وی در دسترس نخواهد بود و متاسفانه هنوز به همین روال مانده است.

نتفلیکس هیچ وقت توضیح نداد که چرا طرح مبتنی بر تبلیغات برای کاربران Netflix’s tvOS در دسترس نیست. با توجه به وضعیت فعلی که ممکن است پلن Basic بدون تبلیغات را نیز حذف کند، کاربران اپل تی وی مجبورند برای تماشای نتفلیکس طرح‌های گران‌تری را خریداری کنند. برای خرید اشتراک نتفلیکس روی لینک کلیک کنید. همچنین برای یادگیری نحوه دانلود بازی های نتفلیکس بر روی آیفون و آیپد به مطلب لینک شده مراجعه کنید.

برچسب‌ها:
به اشتراک گذاری:
Picture of بهاره
بهاره
بهاره هستم، عاشق سفر و ماجراجویی! از سال 98 وارد دنیای سئو و نویسندگی شدم. برای من این کار هم یه جور ماجراجوییه، چون هر روز یه چیز جدید یاد می گیرم!
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *