جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

قابلیت‌های جدید ایرپاد اپل؛ کنترل Siri با حرکت سر!

قابلیت‌های جدید ایرپاد اپل
فهرست مطالب

اپل در WWDC 2024 از ویژگی‌های جدید رونمایی کرد که تا اواخر امسال به ایرپاد و ایرپاد پرو می‌آیند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به راه‌های جدید برای تعامل با سیری، ویژگی جدید Voice Isolation و استفاده از Personalized Spatial Audio در حین بازی اشاره کرد. در ادامه این مطلب از انارمگ همراه ما باشید تا به بررسی قابلیت‌هاب جدید ایرپاد اپل بپردازیم.

معرفی قابلیت‌های جدید ایرپاد اپل
معرفی قابلیت‌های جدید ایرپاد اپل

اپل برای AirPods Pro(نسل دوم) ویژگی جدیدی را معرفی کرد که می‌توانید با استفاده از حرکت سر به سیری پاسخ بله یا خیر بدهید. کاربران ایرپاد پرو می‌توانند سر خود را به علامت بله تکان دهند و یا به نشانه خیر سر خود را حرکت دهند. این کار به‌ویژه در مکان‌های شلوغ و یا خیلی ساکت که امکان صحبت کردن با صدای بلند نیست، مفید است.

قابلیت Siri Interactions که به لطف یادگیری ماشینی در تراشه H2 فعال شده است، این امکان را به کاربران می‌دهد که تماس‌های خود را پاسخ داده یا رد کنند، با پیام‌ها تعامل داشته باشند، نوتیفیکیشن‌ها را مدیریت کنند و همه این کارها را بدون هیچ‌گونه صحبتی انجام دهند.

علاوه بر این ایرپاد پرو(نسل دو) ویژگی جدید Voice Isolation را دریافت می‌کند. قابلیت تفکیک صدا به شکل قابل توجهی کیفیت مکالمه را بهبود می‌بخشد. به این صورت که نویزهای پس‌زمینه(مانند صدای باد اطراف تماس گیرنده) را برای شنونده حذف می‌کند.

سرانجام اپل قابلیت Personalized Spatial Audio(صدای فراگیر شخصی‌سازی شده) و ردیابی حرکات سر را در حین بازی در ایرپاد پرو، ایرپاد۳ و ایرپاد مکس ارائه داده است. به این صورت کاربران می‌توانند صدای دلخواه خود را هنگام گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم بشنود.

گیمرها با استفاده از ایرپاد پرو در حین بازی کمترین تاخیر صوتی بی‌سیم را تجربه خواهند کرد که اپل تا کنون برای بازی‌های موبایلی ارائه داده است. علاوه بر این کاربران ایرپاد پرو در حین بازی و چت صوتی با سایر هم تیمی‌ها از کیفیت صدای ۱۸ بیتی ۴۸ کیلو هرتز لذت می‌برند. اپل همچنین یک API را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد تا با طراحی صدای پیشرفته برای بازی‌ها تجربه شنیداری را با استفاده از ایرپاد پرو آسان‌تر کند.

نسخه بتای سیستم عامل‎‌هایی که در این رویداد معرفی شدند، برای آزمایش توسعه‌دهندگان منتشر شد. ویژگی‌های جدید ایرپاد نیز در پاییز امسال به‌عنوان یک بروزرسانی نرم‌افزاری رایگان در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

کدامیک از قابلیت‌های جدید ایرپاد اپل برای شما جذاب است و باعث بالا رفتن تجربه شنیداری شما خواهد شد؟ خوشحال می‌شویم تا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. برای آشنایی با ویژگی‌های جدید آیپد او اس ۱۸ روی لینک کلیک کنید.

به اشتراک گذاری:
Picture of بهاره
بهاره
بهاره هستم، عاشق سفر و ماجراجویی! از سال 98 وارد دنیای سئو و نویسندگی شدم. برای من این کار هم یه جور ماجراجوییه، چون هر روز یه چیز جدید یاد می گیرم!
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *