جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

معرفی ایرپاد ۴ در رویداد آیفون ۱۶ اپل؛ مشخصات و تغییرات

معرفی ایرپاد 4 در رویداد آیفون 16 اپل؛ مشخصات و تغییرات
فهرست مطالب

اکنون که به رویداد اپل در روز دوشنبه نزدیک می‌شویم، پیش بینی‌ها و انتظارات از محصولات این کمپانی بالاتر رفته است. یکی از این محصولات، ایرپاد ۴ است که با ارتقای بلندگو و صدا همراه خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات معرفی ایرپاد نسل ۴ در رویداد آیفون ۱۶ اپل، این مطلب از انارمگ را همراهی کنید.

ایرپاد نسل ۴ در رویداد آیفون ۱۶

قرار است دو مدل ایرپاد در Glowtime اپل معرفی شوند که هر دو از پورت USB-C و صدای ارتقا یافته پشتیبانی می‌کنند و یکی از این دو ایرپاد نیز از اسپیکر با کیس شارژر برخوردار است.

گزارشات حاکی از این است که اپل از ماه مارس ۲۰۲۴ در تلاش است تا ایرپاد ۴ را جایگزین خط تولید ایرپاد ۳ فعلی کند. این در حالی است که تا قبل از این، پیش بینی می‌شد که یک مدل کاملا جدید از ایرپاد تولید شود، اما اکنون قرار است دو مدل ایرپاد ۴ در بازار عرضه شود.

دو مدل ایرپاد ۴ جدید جایگزین نسل قدیمی ایرپاد ۲ و همچنین ایرپاد ۳ خواهند شد. این ایرپاد جدید با ظاهری شبیه به ایرپادز پرو کنونی، از کیس USB-C و صدای با کیفیت بالاتر پشتیبانی می‌کنند.

مشخصات نسل جدید ایرپاد

علاوه بر ارتقای کیفیت صدا و پشتیبانی از کیس USB-C، این ایرپاد جدید از یک اسپیکر قدرتمند در کیس بهره‌مند است که در زمان استفاده از برنامه Find My بسیار کاربردی است. همچنین، قابلیت حذف نویز در ایرپاد ۴، آن را به ایرپادز پروی کنونی بسیار نزدیک‌تر کرده است.

ارتقای کیفیت صدا در ایرپاد نسل ۴
ارتقای کیفیت صدا در ایرپاد نسل ۴

برخی از گزارشات گویای این موضوع است که اپل، مشکل خالی شدن سریع باتری ایرپادهای جدید را شناسایی و حل کرده است. بدین ترتیب، نباید معرفی ایرپاد ۴ در رویداد سپتامبر‌(۱۹ شهریور) به تاخیر بیفتد.

یکی از ویژگی‌هایی که با تاخیر همراه می‌شود، سلامتی شنوایی اپل با کد Yodel است. لازم به ذکر است که ویژگی مذکور، ایرپاد نسل ۴ را به یک سمعک فوق‌العاده قدرتمند تبدیل خواهد کرد. این ایرپاد در آینده قادر به انجام تست‌های شنوایی است.

گرچه برخی از منابع اعلام کرده‌اند که اپل در رویداد ۹ سپتامبر به معرفی ویژگی‌های سلامت شنوایی اپل در ایرپاد ۴ می‌پردازد، اما بسیاری از منابع معتبر دیگر نیز از تاخیر معرفی این ویژگی سخن می‌گویند و پیش بینی می‌شود که این قابلیت در رویداد پیش رو معرفی نشود و به زمانی دیگر موکول شود.

معرفی ایرپادز پرو جدید

علاوه بر معرفی ایرپاد ۴، اپل در حال آپدیت یک ایرپادز پرو است که با حذف نویز بهتر و یک طراحی جدید در اوایل سال ۲۰۲۵ رونمایی خواهد شد.

در کنار تولید دو مدل ایرپاد نسل ۴ و آپدیت ایرپادز در سال ۲۰۲۵، کمپانی اپل در حال کار بر روی آپدیت ایرپادز مکس است. تغییرات احتمالی که در این محصول شاهد خواهیم بود عبارت است از:

  • افزودن یک کانکتور USB-C به این محصول
  • رنگ‌های متنوع

همان‌طور که در مطلب تمام انتظارات از رویداد Glowtime اپل گفته شد، این کمپانی علاوه بر ایرپاد نسل ۴، از ایرپادز و اپل واچ نیز در کنار آیفون ۱۶ رونمایی خواهد کرد.

به اشتراک گذاری:
Picture of مهرناز
مهرناز
مهرناز هستم و با وجود این که شغلم ارتباطی با مدرک تحصیلی من نداره، علاقمندی به نکات سئوی سایت و نویسندگی، من را به سمت این حرفه کشونده و حدود ۴ سال است که در این زمینه مشغول به کار هستم.
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *