جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

احتمالاً ایرپاد پرو جدید در اواخر سال ۲۰۲۲ معرفی و جایگزین مدل فعلی خواهد شد

ایرپاد پرو ۲۰۲۲ در اواخر سال جاری میلادی معرفی می شود
فهرست مطالب

به گفته مینگ چی کو Ming-Chi Kuo، تحلیلگر مشهور، اپل قصد دارد نسل دوم ایرپاد پرو خود را در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ عرضه کند و احتمالاً خط تولید مدل فعلی را نیز متوقف خواهد کرد. علی‌رغم ادامه فروش ایرپادهای نسل دوم پس از عرضه ایرپادهای نسل سوم در سال گذشته، کو گفت که اپل احتمالاً خط تولید ایرپاد پرو فعلی را زمانی که ایرپاد پرو ۲۰۲۲ در اواخر سال جاری عرضه می‌شود، متوقف خواهد کرد.

یکی دیگر از تحلیلگران به نام TF Securities نیز چند روز پیش طی یک توییت در صفحه توییترش که بر سفارش‌های نسل سوم ایرپاد اپل متمرکز بود، پیش‌بینی کرد که نسل جدید ایرپاد پرو که جزو محصولات ۲۰۲۲ اپل است در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ میلادی به بازار معرفی خواهد شد. کو معتقد است و بیان کرد که به دلیل «استراتژی شکست‌خورده‌ی تقسیم‌بندی محصول» احتمالاً تقاضا برای خرید ایرپاد نسل ۳ به نسبت نسل ۲ به شکل قابل‌توجهی کمتر خواهد بود.

این تحلیلگر همچنین معتقد است که اپل برای رفع این مشکل، به احتمال بسیار زیاد، نسل فعلی ایرپاد خود را پس از عرضه نسل جدید در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ میلادی متوقف خواهد کرد تا از تکرار اشتباه قبلی خود درباره نسل دوم و سوم جلوگیری کند.

در جایی دیگر نیز تحلیلگر مینگ چی کو بیان می‌کند که سفارش های ایرپاد ۳ بیش از ۳۰% کاهش یافته است. در واقع به‌ دلیل شکست استراتژی تقسیم‌بندی محصول، تقاضا برای ایرپاد ۳ به‌طور قابل توجهی ضعیف‌تر از ایرپاد ۲ است. خط تولید ایرپاد پرو نیز ممکن است پس از عرضه ایرپاد پرو ۲ توسط اپل متوقف شود تا از تکرار این اشتباه جلوگیری شود.

از ایرپاد پرو ۲۰۲۲ چه انتظاری داریم؟

شایعات کنونی در رابطه با ایرپاد پرو ۲۰۲۲ حاکی از آن است که طراحی نسل دوم ایرپاد پرو به احتمال زیاد جدید و بدون پایه است. علاوه بر این، از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از پخش صدای بدون افت و بهبود هوش داخلی دستگاه نیز اشاره کرد.

برخی شایعات اضافی دیگر نیز به این موضوع اشاره کرده‌اند که ایرپاد پرو جدید می‌تواند ویژگی‌های سلامت بیشتری مانند سنسورهای ضربان قلب یا شتاب‌سنج نیز داشته باشد. از جمله قابلیت‌های دیگر این ایرپاد پرو وجود جعبه شارژ جدید است که قابلیت Find my را نیز بهبود بخشیده است.

براساس پیش‌بینی تحلیلگر کو، ایرپاد پرو نسل جدید اپل احتمالاً در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ به دوستداران اپل معرفی و به بازار عرضه می‌شود. تمامی این شایعات خبر از ایرپادی به روزشده می‌دهند. برای بیشتر باخبرشدن از اطلاعات و ویژگی‌های این ایرپاد جدید باید منتظر بود.

نظر شما در رابطه با این شایعات پیرامون ایرپاد پرو ۲۰۲۲ چیست؟ فراموش نکنید دیدگاه خود را از طریق بخش نظرات با ما و دیگر کاربران در بخش اخبار اپلی مجله خبری انارمگ به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها: /
به اشتراک گذاری:
Picture of نارین دورکاوان
نارین دورکاوان
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *