جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

راه‌حل‌هایی برای رفع مشکل آپدیت نشدن آیفون به آی او اس ۱۸

راه‌حل‌هایی برای رفع مشکل آپدیت نشدن آیفون به آی او اس 18
فهرست مطالب

هر ساله همزمان با انتشار سیستم عامل جدید آی او اس، با هجوم گسترده کاربران برای آپدیت آیفون خود به جدیدترین نسخه، درخواست آن‌ها در صفحه Update Requested گیر می‌کند. در این مطلب از انارمگ به روش‌هایی برای رفع مشکل آپدیت نشدن آیفون به آی او اس ۱۸ اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید.

نحوه رفع مشکل آپدیت نشدن آیفون به آی او اس ۱۸

ما در زبان عامیانه به مشکل مذکور، هنگ کردن می‌گوییم. حالا برای رفع این مشکل ۷ روش کاربردی را معرفی می‌کنیم که به صورت خلاصه در ادامه توضیح داده‌ایم.

برای شناخت قابلیت‌ها و مشخصات آی او اس ۱۸ کلیک کنید.

رفع مشکل آپدیت نشدن آیفون به iOS 18
رفع مشکل آپدیت نشدن آیفون به iOS 18

خروج اجباری از تنظیمات

برای فورس کوییت از تنظیمات در آیفون حاوی فیس آیدی، باید انگشت خود را روی نمایشگر دستگاه، از پایین به بالا بکشید و در مرکز پایین صفحه نگه دارید تا App Switcher برای شما نمایش داده شود. حالا Settings App را انتخاب و به سمت بالا بکشید.

برای انجام این کار در آیفون حاوی دکمه Home، دو بار پشت سر هم دکمه هوم را فشار دهید تا App Switcher ظاهر شود. سپس روی تنظیمات انگشت خود را به سمت بالا حرکت دهید.

برای تست مجدد، برنامه را پس از چند ثانیه اجرا کنید و ببینید مشکل حل شده است یا خیر.

بررسی اتصالات Wi-Fi و ری استارت روتر

از سرعت اینترنت وای فای خود مطمئن شوید و سپس روتر را ری استارت کنید تا مراحل آپدیت آیفون با سرعت بیشتری انجام شود.

از طرف دیگر، برای رفع مشکل آپدیت نشدن آیفون به آی او اس ۱۸، بهتر است وی.پی.ان دستگاه خاموش باشد. در صورت غیر فعال بودن این گزینه و ناتوانی در آپدیت، به یک شبکه اینترنتی دیگر متصل شوید و مجددً تست کنید.

ری استارت کردن آیفون

در زمان بروز مشکلات نرم‌افزاری آیفون، اولین راهی که به ذهن خطور می‌کند، ری استارت کردن دستگاه است. این کار باعث تازه شدن عملکردهای ضروری برای آپدیت iOS 18 می‌شود. بنابراین، دستگاه خود را خاموش کرده و پس از گذشت چند دقیقه آن را دوباره روشن کنید.

حذف فایل iOS در صورت نیاز

  1. سپس از رفتن به تنظیمات آیفون، روی General کلیک کنید.
  2. روی iPhone Storage ضربه بزنید.
  3. صفحه را به پایین بکشید و در صورتی که فایلی با نام iOS 18 دیدید، روی آن کلیک کنید.
  4. در صفحه بعد روی Delete Update ضربه بزنید.
  5. در نهیات پس از ری استارت آیفون خود، مراحل آپدیت آی او اس ۱۸ را دوباره دنبال کنید.

بررسی فضای آزاد ذخیره سازی در آیفون

پاک کردن فایل‌های غیر ضروری برای آزاد سازی فضای ذخیره سازی
پاک کردن فایل‌های غیر ضروری برای آزاد سازی فضای ذخیره سازی

بدیهی است که در صورت ناکافی بودن فضای ذخیره سازی در تلفن همراه، مشکلاتی مانند عدم دانلود برنامه و آپدیت رخ می‌دهد. برای رفع مشکل آپدیت نشدن آیفون به آی او اس ۱۸، به چیزی حدود ۷ گیگابایت فضای خالی در آیفون نیاز داریم. بنابراین، با حذف کردن عکس، فیلم، صدا و موارد غیر ضروری، فضا را برای آپدیت دستگاه خود باز کنید.

ریست کردن تنظیمات شبکه

در صورتی که با انجام مراحل بالا، مشکل شما حل نشد، بهترین روش ریست تنظیمات شبکه تلفن همراه است. با انجام این کار، تنظیمات سفارشی سازی شده مربوط به وای فای و شرکت‌های مخابراتی مورد استفاده در تلفن همراه پاک می‌شود.

  1. پس از رفتن به تظنیمات، روی General ضربه بزنید.
  2. روی Transfer or Reset iPhone کلیک کنید.
  3. به ترتیب روی Reset و Reset Network Settings ضربه بزنید.
  4. پس از اتمام عملیات فوق، دوباره برای آپدیت آیفون خود به آی او اس ۱۸ اقدام کنید. مطمئنا مشکل شما حل شده است.

عکککس

اگر با ریست کردن به روش فوق، مشکل آپدیت نشدن آیفون به آی او اس ۱۸ حل نشد، در مرحله ۳ گزینه Reset All Settings را انتخاب کنید تا تمامی تنظیمات آیفون ریست شود.

آپدیت از طریق Finder و یا iTunes

این آخرین روش برای رفع مشکل آپدیت نشده آیفون به آی او اس ۱۸ است. در صورتی که هیچ یک از روش‌های بالا مفید واقع نشد، می‌توانید از مک و یا کامپیوتر شخصی کمک بگیرید.

در کامپیوتر مک و یا ویندوز بهتر است از iTunes استفاده کنید. در macOS Catalina و ورژن‌های جدیدتر، Finder به شما کمک خواهد کرد.

رفع خطای صفحه Update Requested

امیدواریم مطلب فوق با عنوان رفع مشکل آپدیت نشدن آیفون به آی او اس ۱۸ توانسته باشد به شما در این زمینه کمک کند. در صورتی که تجربه‌ای در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید. برای مقایسه آی او اس ۱۷ و آی او اس ۱۸ کلیک کنید.

برچسب‌ها: /
به اشتراک گذاری:
Picture of مهرناز
مهرناز
مهرناز هستم و با وجود این که شغلم ارتباطی با مدرک تحصیلی من نداره، علاقمندی به نکات سئوی سایت و نویسندگی، من را به سمت این حرفه کشونده و حدود ۴ سال است که در این زمینه مشغول به کار هستم.
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *