جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

آیفون ۱۶ پرو دارای زوم اپتیکال ۵ برابری خواهد بود!

آیفون 16 پرو دارای زوم اپتیکال 5 برابری خواهد بود!
فهرست مطالب

هر سال اپل قابلیت‌های جدیدی را برای سیستم دوربین آیفون‌های خود معرفی می‌کند و برخی از ویژگی‌ها را نیز ارتقا می‌دهد. امسال نیز در دوربین آیفون ۱۶ شاهد تغییرات قابل توجهی خواهیم بود که در ادامه این مطلب از انارمگ به آن می‌پردازیم.

تنها دو ماه به زمان عرضه سری آیفون ۱۶ مانده است و شایعه مهمی که در مورد دوربین آیفون ۱۶ پرو به گوش می‌رسید، به لطف گزارشی که از زنجیره تامین منتشر شده، قوت بیشتری گرفته است.

قابلیت‌هایی که در دوربین آیفون ۱۶ پرو ارتقا می‌یابد

قابلیت‌های بهبود یافته در دوربین آیفون 16 پرو
قابلیت‌های بهبود یافته در دوربین آیفون ۱۶ پرو

در سال گذشته، شاهد عرضه سری آیفون ۱۵ بودیم و دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس با یک ویژگی انحصاری معرفی شد که عبارت است از لنز پریسکوپ تتراپریسم که زوم اوپتیکال ۵ برابری و زوم دیجیتال ۲۵ برابری را ارائه می‌داد. این ارتقا نشان‌دهنده افزایش زوم قابل توجهی نسبت به قابلیت‌های زوم آیفون در مدل‌های قبلی بود.

تا پیش از این، خبری اعلام می‌کرد که این لنز در پاییز امسال به مدل‌های کوچک‌تر آیفون ۱۶ پرو نیز می‌آید و به تازگی نیز گزارش‌هایی منتشر شده که صحت این خبر را تایید می‌کند.

جانت کانگ در Digitimes می‌نویسد:

طبق گفته‌های منابع معتبر زنجیره تامین، اپل قصد دارد تا از لنزهای پریسکوپ در سری آیفون‌های جدید خود استفاده کند. به گفته منابع صنعتی، تولیدکنندگان ماژول لنز تایوانی Largan Precision و Genius Electronic Optical (GSEO) عرضه‌کنندگان اصلی این محصول هستند.

لارگان در سال گذشته لنزهای پریسکوپ را برای iPhone 15 Pro Max تولید کرد و امسال نیز مدل‌های بیشتری در سری آیفون‌های جدید از لنزهای پریسکوپ بهره‌مند می‌شوند. GSEO نیز احتمالا امسال به تامین‌کنندگان جدید آیفون‌های ۱۶ می‌پیوندد.

حال با توجه به گسترش تولید و اضافه کردن یک تامین‌کننده جدید برای لنزهای پریسکوپ، هر دو این خبر را تایید می‌کند که آیفون ۱۶ پرو از زوم اوپتیکال ۳ برابری آیفون ۱۵ پرو، به زوم ۵ برابری منحصر به فرد آیفون ۱۵ پرو مکس ارتقا پیدا می‌کند.

زوم اوپتیکال 5 برابری در آیفون 16 پرو
زوم اوپتیکال ۵ برابری در آیفون ۱۶ پرو

دریافت ویژگی‌های دوربین مدل‌های پرو مکس در مدل پرو

بررسی بازخوردهای مربوط به قابلیت‌های زوم ۵ برابری آیفون ۱۵ پرو مکس در سال گذشته بسیار مثبت بوده و نشان می‌دهد که بسیاری از افراد به همین دلیل آیفون خود را از مدل پرو به پرو مکس ارتقا دادند. البته افزایش اندازه نمایشگر از مدل پرو به پرو مکس نیز در این انتخاب بی‌ تاثیر نیست.

گرچه ممکن است امسال دوربین آیفون ۱۶ پرو مکس نیز یک ویژگی انحصاری جدید دیگر دریافت کند، اما امیدواریم که مدل‌های پرو نیز ویژگی‌های خوبی را دریافت کنند تا خریداران از انتخاب خود راضی باشند. در مطلبی دیگر به بررسی مهمترین مشخصات آیفون ۱۶ پرو که کاربران انتظار دارند پرداخته‌ایم.

به اشتراک گذاری:
Picture of بهاره
بهاره
بهاره هستم، عاشق سفر و ماجراجویی! از سال 98 وارد دنیای سئو و نویسندگی شدم. برای من این کار هم یه جور ماجراجوییه، چون هر روز یه چیز جدید یاد می گیرم!
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *