جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

اپلیکیشن هوش مصنوعی مایکروسافت با نام کوپایلت برای آیفون و آیپد منتشر شد

اپلیکیشن هوش مصنوعی مایکروسافت با نام کوپایلت برای آیفون و آیپد منتشر شد
فهرست مطالب

مایکروسافت پس از انتشار اپلیکیشن کوپایلت Copilot برای گوشی و تبلت‌های اندرویدی، حال نسخه آیپد و آیفون آن را نیز در اپ استور منتشر کرد. در حال حاضر می‌توانید نسخه اپلیکیشن Microsoft Copilot آیفون و آیپد را به‌صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید. در ادامه این مطلب از انارمگ همراه ما باشید تا اپلیکیشن هوش مصنوعی مایکروسافت را بررسی کنیم.

اپلیکیشن هوش مصنوعی کوپایلت چیست؟

Microsoft Copilot یک دستیار هوش مصنوعی است که از OpenAI ، GPT-4 و DALLE 3 نیز پشتیبانی می‌کند و پیش از این، تنها در مرورگرهای کروم دسکتاپ در دسترس بود. کوپایلت می‌تواند درخواست‌ها را تکمیل کرده و یا تصویر را به متن تبدیل کرده و یا متن را خلاصه کند. این دستیار هوش مصنوعی از پس همه کار بر می‌آید. از تهیه پیش‌نویس ایمیل گرفته تا آپدیت رزومه کاری، ترجمه زبان و تصحیح املایی و نگارشی!

اپلیکیشن هوش مصنوعی مایکروسافت همه ویژگی‌های چت بات را به همراه دارد. عملکرد اپلیکیشن کوپایلت مایکروسافت برای آیفون و آیپد همانند اپلیکیشن موبایل ChatGPT است و می‌توانید از آن برای پرسش در مورد همه چیز استفاده کنید. اگر می‌خواهید در مورد نحوه استفاده از چت جی پی تی در آیفون و آیپد بیشتر بدانید به مطلب لینک شده مراجعه کنید.

اپلیکیشن کوپایلت برای ios منتشر شد
اپلیکیشن کوپایلت برای ios منتشر شد

عملکرد کوپایلت

این نسخه به DALL-E 3 شرکت OpenAI نیز مجهز شده و تنها با یک ضربه می‌تواند تصاویری متناسب با نیاز کاربر ایجاد کند. می‌توانید از دستورات برای ایجاد سبک‌ها و ایده‌های جدید، طراحی برند، ایجاد پس‌زمینه سفارشی و استوری‌های ویدئویی استفاده کنید.

کوپایلت بر خلاف GPT-3.5، با اتصال به اینترنت می‌تواند از نتایج جستجو در این فضا استفاده کند. Copilot در اپ استور فقط به ‌عنوان آیپد و آیفون ذکر شده است، اما لیست سازگاری آن شامل مک نیز می‌شود. برای نصب و استفاده از این برنامه کاربران باید iOS 15 و iPadOS 15 یا نسخه بالاتر از آن را بر روی آیفون و آیپد خود داشته باشند. نسخه مک نیز به پردازنده M1 و مک او اس سونوما نیاز دارد.

از این پس کاربران گوشی‌های اندروید و آی او اس می‌توانند به راحتی از اپلیکیشن هوش مصنوعی مایکروسافت به‌صورت رایگان استفاده کنند. تا به امروز هوش مصنوعی یک ابزار مفید و در خدمت انسان بوده و در سال‌های اخیر شاهد افزایش سرعت پیشرفت آن و نفوذ در تمامی جنبه‌های زندگی انسان بودیم. پس از دریافت جزئیات بیشتر در مورد قابلیت‌های جدید این اپلیکیشن، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت. پس ما را در بخش اخبار انارمگ دنبال کنید.

به اشتراک گذاری:
Picture of بهاره
بهاره
بهاره هستم، عاشق سفر و ماجراجویی! از سال 98 وارد دنیای سئو و نویسندگی شدم. برای من این کار هم یه جور ماجراجوییه، چون هر روز یه چیز جدید یاد می گیرم!
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *