جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تبلیغات در اناردونی
آخرین مطالب

تماشای ویدئو های تیک تاک بدون نیاز به نصب اپلیکیشن

فهرست مطالب

بسیار پیش آمده است که یک دوست برای شما لینک یک ویدئوی تیک تاک را بفرستد و شما بخواهید آن ویدئو را تماشا کنید، اما هنوز برنامه را نصب نکرده‌اید و یا این اپلیکیشن در محل زندگی شما فیلتر است؛ اما راه‌هایی برای رفع این مشکل وجود دارد. ما در این مطلب از بخش آموزش وبلاگ انارمگ به شما نحوه‌ی تماشای ویدئوهای تیک تاک بدون اپلیکیشن را آموزش خواهیم داد. همچنین دستگاه‌هایی که از این ویدئوها پشتیبانی می‌کنند را نیز معرفی می‌کنیم و برای شما بیان می‌کنیم که هنگام استفاده از این روش‌ها چه ویژگی‌هایی در اختیار شما قرار می‌گیرد و چه ویژگی‌هایی را در اختیار نخواهید داشت. پس با ما تا انتها همراه باشید.

نحوه تماشای ویدئوهای تیک تاک بدون اپلیکیشن

تیک تاک یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی فوق‌العاده محبوب است که به شما اجازه می‌دهد ویدئوهای کوتاه ۱۵ ثانیه‌ای را در گوشی هوشمند خود خلق کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر شما این برنامه را ندارید و یا قصد نصب آن را نیز نداشته باشید، همچنان می‌توانید ویدئوهای خلق شده توسط کاربران را بدون نیاز به اپلیکیشن و با استفاده از مرورگر گوشی هوشمند و یا کامپیوتر خود تماشا کنید. البته اگر در کشوری زندگی می‌کنید که در آن اپلیکیشن تیک تاک فیلتر شده است، مانند ایران، باید برای عبور از فایروال از یک VPN استفاده کنید. برای این کار:

  1. اپلیکیشن VPN موجود بر روی گوشی همراه خود را باز کنید و به یک سرور ایالات متحده متصل شوید. هنگامی که اتصال انجام شد اپلیکیشنی را باز کنید که در آن لینک ویدئوی تیک تاک برای شما ارسال شده است.
استفاده از تیک تاک بدون اپلیکیشن
استفاده از تیک تاک بدون اپلیکیشن
  1. لینک ویدئوی تیک تاک را انتخاب و بر روی آن نگه دارید و سپس Copy Link را بزنید تا در کلیپ بورد گوشی شما کپی شود.
کپی کردن لینک ویدئوی دریافتی
کپی کردن لینک ویدئوی دریافتی
  1. لینک را در نوار جست و جوی مرورگر خود جای‌گذاری (Paste) کنید. ویدئوی مورد نظر شما بارگذاری خواهد شد و شما می‌توانید آن را در مرورگر خود تماشا کنید.
پیست کردن لینک دریافتی در مرورگر
پیست کردن لینک دریافتی در مرورگر

گشت و گذار در تیک تاک بدون حساب کاربری

پاسخ این سؤال “بله” است. شما می‌توانید به سادگی و بدون داشتن حساب کاربری، در تیک تاک گشت و گذار کنید و به خدمات این شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید تیک تاک را در مرورگر خود باز کنید و در صفحه For You به تماشای ویدئوها بپردازید، حساب‌های عمومی کاربران را جست و جو کنید و لینک ویدئوها را با دیگران به اشتراک بگذارید. تنها محدودیت‌های موجود این است که شما قادر به دنبال کردن افراد، لایک کردن ویدئوها و یا کامنت گذاشتن نیستید. این ترفند برای ویدئوهای عمومی کاربرد دارد.

دانلود اپلیکیشن تیک تاک بدون تحریم در ایران برای آیفون – کلیک کنید

اجرای تیک تاک در کامپیوتر

بله؛ تیک تاک یک کلاینت کاملاً کاربردی وب دارد که هم بر روی تلفن‌های هوشمند و هم بر روی دسکتاپ اجرا می‌شود. با این که تیک تاک شما را به نصب اپلیکیشن تشویق می‌کند، شما باز هم می‌توانید به صورت معمولی ویدئوها را در صفحه مرورگر تماشا کنید. همچنین در صورت استفاده از گوگل کروم، می‌توانید اپلیکیشن وب آن را نیز نصب کنید و به تیک تاک از طریق صفحه دسکتاپ دسترسی داشته باشید. برای انجام این کار:

  1. تیک تاک را در مرورگر گوگل کروم و دسکتاپ کامپیوتر خود باز کنید. اگر هم که در ایران و یا کشور دیگری هستید که این اپلیکیشن فیلتر است، از یک VPN و سرور ایالات متحده استفاده کنید.
باز کردن لینک تیک تاک در مرورگر کروم
باز کردن لینک تیک تاک در مرورگر کروم
  1. بر روی آیکن نصب یا دانلود در سمت راست نوار جستجو کلیک کنید تا اپ مرورگر تیک تاک نصب شود و بتوانید در تیک تاک با استفاده از کروم گشت و گذار کنید.
کلیک بر روی گزینه Install
کلیک بر روی گزینه Install
  1. شما می‌توانید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا به صورت ناشناس و بدون هیچ مشکلی به تماشای ویدئوها بپردازید.
ورود به اکانت خود در تیک تاک
ورود به اکانت خود در تیک تاک

سخن پایانی

این روش، راهی سریع برای تماشای ویدئوهای تیک تاک بدون نیاز به نصب اپلیکیشن بود و در صورت دسترسی به یک لینک ویدئوی تیک تاک می‌توانید بدون هیچ مشکلی آن را تماشا کنید. نکته خوب در مورد ویدئوهای وایرال و پرمخاطب این است که شما می‌توانید محتوای شبیه به آن‌ها را به وفور و مقدار زیاد در مکان و پلتفرم‌های دیگر پیدا کنید. به عنوان مثال اگر شما یک ویدئوی خنده‌دار وایرال تماشا کردید، خالقان و کاربران دیگری نیز هستند که همان محتوا را با تغییری کوچک و یا درست شبیه به آن را خلق کرده‌اند. در شبکه‌های مجازی مختلف، کانال‌های گوناگونی هستند که مختص به این گونه ویدئوهای وایرال و معروف و پربازدید هستند. شما این گونه کانال‌ها را می‌توانید در برنامه‌هایی مثل یوتیوب، اینستاگرام و یا Reddit پیدا کنید.

برچسب‌ها: / / / / / / / /
به اشتراک گذاری:
Picture of نارین دورکاوان
نارین دورکاوان
مطالب تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *